Machiavelli Meets: Renske Leijten

Machiavelli Meets: Renske Leijten

**ENGLISH FOLLOWS DUTCH**

Beste Machiavellians,

Het is tijd om eindelijk het eerste persoonlijke politieke evenement van het jaar aan te kondigen, georganiseerd door de geweldige Jael Fechler, Julien Koestel, en Myrthe Rikkelman. Dit evenement zal plaatsvinden op 11 oktober, en zal beginnen om 19.00 uur.

Het evenement zal de vorm aannemen van een traditionele Machiavelli Meets! Weet je niet wat dat is? Wel, laat het me dan uitleggen.

Het idee is dat een bekende (ex-)politicus, of een ander politiek relevant persoon, komt spreken over zijn of haar loopbaan. Dus, is leren over politiek in de praktijk iets dat je interesseert? Is het stellen van kritische vragen een forte van je? Wil je je verder engageren in de vereniging? Als je op een van deze vragen ja hebt geantwoord, dan zie ik je graag op 11 oktober!

Deze keer zijn we erg trots om Renske Leijten te verwelkomen. Haar expertise in de politiek en vriendelijke persoonlijkheid maken dit een evenement dat je niet wilt missen!

---------------------------------------------------------
Dear Machiavellians,

It's time to finally announce the first in-person political event of the year, organised by the wonderful Jael Fechler, Julien Koestel, and Myrthe Rikkelman. This event will take place on the 11th of October, and will begin at 7pm

The event will take the form of a traditional Machiavelli Meets! Don't know what that is? Well, allow me to explain.

The idea is that a well-known (ex-)politician, or other politically relevant person, comes to speak about their career. So, is learning about politics in practice something that interests you? Is asking critical questions a forte of yours? Do you want to further involve yourself in the association? If you answered yes to any of these, I look forward to seeing you on October 11th!

This rendition, we are very proud to welcome Renske Leijten. Her expertise in politics and friendly personality makes this an event you won't want to miss!

A valid QR code is neccessary for entry.