FMG-Party

Apr 14, 2021 21:00 - 00:00

FMG-Party

**English Follows Dutch**

Op 14 april organiseert de FV-FMG een groot online silent disco feest waar alle UvA Studenten aan mogen deelnemen. Studenten krijgen de mogelijkheid om de livestream gratis te bekijken of om een ticket te kopen waarmee je recht hebt op een party box met 4 silent disco koptelefoons; snacks; versiering; drankjes en meer. De livestream zal worden gehost door PALET. Dit feest biedt jonge (Amsterdamse) dj’s, fotografen, muzikanten, kunstenaars en andere artiesten een podium en is inmiddels uitgegroeid tot een bruisende community met uitverkochte avonden in Paradiso. Door studenten de mogelijkheid te geven om thuis op een veilige manier, toch een feestje te bouwen met huisgenoten, hopen we positief bij te kunnen dragen aan de mentale gezondheid van onze studenten. Zonder het Keep In Touch programma, de samenwerking met UvA Health week en de bijdrage van ASVA, hadden we dit niet kunnen bewerkstelligen. En daar zijn we dankbaar voor.

Iedereen kan zich hier aanmelden voor de GRATIS livestream.

Of... boek je eigen partybox!
Wil je de ultieme beleving en daarbij genieten van liever een een goed gevulde partybox met 4 silent disco koptelefoons; snacks; versiering; drankjes en meer? Dan kun je een kaartje kopen voor jou en je 3 vrienden/huisgenoten op de party pagina! Woon je met meer studenten? Dan kan je ook meerdere boxen kopen!  Als je je hebt aangemeld voor de partybox en koptelefoons krijg je in de week vóór het feest een email met jouw timeslot waarin je je partybox en goodies op kunt halen bij UvA-REC op dinsdag 13 of woensdag 14 april. Samen versterken we de mentale gezondheid van onze geliefde Amsterdamse studenten door weer een avondje even helemaal los te gaan. Maar dan thuis. Houd de instagram pagina in de gaten voor meer info: @fmgparty

On stage:
DJ's van PALET: Boris Coelman, Bella van Buren, Tijn Christern & Kalle van den Akker (vormen samen Many Møre Soundsystem).

-----

In the Health Week, on Wednesday April 14, the FV-FMG is organizing a large online party for all UvA students and staff. The eight study associations within the Faculty of Social and Behavioral Sciences are jointly taking care of a good night out!
This livestream will be hosted by PALET. PALET is a creative and diverse club night, that brings colour to your night and creates a platform for young talent (in Amsterdam), such as DJs, photographers, musicians, painters and other kinds of artists. PALET started off weekly on Thursdays in the Claire at Rembrandt square and has now grown into a lively community with sold out nights at Paradiso.

Anyone who wishes to join the FREE livestream can register here.

Or… book your own party box!
Would you rather have a nicely filled party box with 4 silent disco headphones; snacks; decoration; drinks (non-alcoholic option available) and more? Then you can buy a ticket for you and your 3 friends/roommates at the party page! Do you live with more students in one house? Then you can also buy multiple boxes. If you are registered, you will receive an email in the week before the party with the time slot during which you can pick up your party box and goodies. The pick-ups will be held at UvA-REC on Tuesday the 13th and Wednesday the 14th of April.

On stage: DJ's from PALET: Boris Coelman, Bella van Buren, Tijn Christern & Kalle van den Akker (together: Many Møre Soundsystem).