Landelijk Congres der Bestuurskunde (LCB)

Political
11 May 2021 12:45 - 12 May 2021 13:05

Landelijk Congres der Bestuurskunde (LCB)

Op maandag 10 mei en dinsdag 11 mei zal het Landelijk Congres der Bestuurskunde 2021 online plaatsvinden vanuit Nijmegen. Met de titel ‘Als elke seconde telt…’ zal het LCB 2021 in het teken staan van crisismanagement en veiligheid. Maandag 10 mei en dinsdag 11 mei zullen gevuld zijn met interessante lezingen, workshops, masterclasses en netwerkmogelijkheden. Koop nu je kaartje voor het grootste bestuurskundig evenement van Nederland via www.lcb.nl/tickets. Bij deelname aan het congres krijg je tevens een goedgevuld congrespakket thuisgestuurd!

Het LCB is het Landelijk Congres der Bestuurskunde dat jaarlijks plaatsvindt en georganiseerd wordt door één van de lid-verenigingen van het LOB (Landelijk Overlegorgaan Bestuurskundeverenigingen) waar Machiavelli bij is aangesloten.

(This event is in Dutch.)