Online Pubquiz

Online Pubquiz

***English follows Dutch***

Beste leden!

Het gevaar van de hele dag op je kamer zitten in dat je geestelijke vaardigheid achteruit kan gaan. GELUKKIG, komt Machiavelli met een oplossing! op 16 april kunnen jullie de hersenspieren trainen met onze eigen online Pubquiz. Meld je aan met een team van 3-5 personen door een mail te sturen naar sac@svmachiavelli.nl. Vermeld in de mail: julie teamnaam en teamleden. Je kunt jezelf ook zonder team aanmelden.

Uitleg over de technische snufjes achter de online Pubquiz volgt aankomende donderdag!

Kies je winnende team en meld je aan voor de online Pubquiz van de eeuw. Een van de prijzen zal een virtual plaatje van een pitcher bier.

One of the dangers of sitting alone in your room all day is losing your ‘brain capacity’. LUCKILY, Machiavelli comes up with a solution! on April 16 you can train the ‘brain muscles’ with our own online Pubquiz. Sign up with a team of 3-5 people by sending an email to sac@svmachiavelli.nl. In your email you must mention your team name and team members. You can also apply without a team.

Further explanation about the technical stuff behind the online Pubquiz will follow this Thursday!

Choose your winning team and sign up for the online Pubquiz of the Century. One of the prizes will be a virtual picture of beer